zaterdag 21 januari 2012

Dag C3+3: zondag 22 januari 2012

Allereerst iets over eergisteren (vrijdag): een heel goede dag! Feitelijk geen last van de kuur gehad, voelde me in prima conditie, was goed aanspreekbaar, had lekkere trek ... wat wil je nog meer! Nou ja, een ding nog: het ophalen en overhandigen van m'n nieuwe Packard Bell Liberty Tablet ... en die was aangekomen! Oorspronkelijk hadden Julia en ik een afspraak met Paulien en Jitse in Nijmegen, maar dat ging natuurijk niet door; in plaats daarvan kwamen ze naar Harderwijk, zijn hier enige tijd geweest en, terwijl Gera mantelzorg verleende, gingen met Julia de stad in, wandelen, gezellig uit eten ... en mijn nieuwe speeltje ophalen ... wauw! 't Is echt 'n mooi dingetje!
Afijn, Gera en ik hebben het ook heel gezellig gehad, lekker van Julia's linzensoep gegeten en uitgebreid gebabbeld  en gepraat (want dat zijn  wel twee verschillende dingen).

Zaterdagmorgen begon goed; ik voelde me toppie (lekker even met m'n nieuwe speeltje gespeeld), maar vanaf 'n uur of elf was het helemaal noppie. Doodmoe, misselijk ... Philip, een oude vriend uit Amsterdam kwam op bezoek, maar echt veel heeft'ie niet aan me gehad, het merendeel van de tijd heb ik geslapen.

Net als vandaag eigenlijk. Jules en Mendy zijn vanuit de kapel gekomen, mèt het Heilig Brood. Na het lezen van de eerste lezing van vandaag en de communie - ik ben in bed blijven liggen - gezellig koffie gedronken - en daarna wéér geslapen. Moe, moe, erg moe ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten