maandag 16 januari 2012

Maandag 16 januari 2012

Allereerst maar even iets over de afgelopen week. Door die telkens terugkerende koortsaanvalletjes was ik natuurlijk èrg vermoeid - en dat werd er niet beter op toen ik met de antibiotica begon. Kortom, afgezien van de vrijdag (stapdag, nietwaar ... ?) (waarna ik overigens, al m'n grenzen overschredend hebbende, de volgende dagen bekaf was) 'n week van bedrust en bijkomen ...

Maar ... Dat m'n blog goed wordt gevolgd, dàt wist ik wel ... Maar zó goed ... Van alle kanten kregen we gedurende de eerste helft van de week mailtjes en telefoontjes of het hier wel goed ging, "want Jan heeft al sinds zondag z'n blog niet meer bijgehouden!?". Ook (tenminste) één van de wijkverpleegsters volgt m'n blog en zij vertelde jongstleden vrijdag dat ze zich had afgevraagd of het met meneer Boom wel goed zou gaan ...


Ook vandaag is een wat mindere dag. Morgen volgt weer een bloedonderzoek (met het oog op de geplande chemokuur donderdag) PLUS een CT-scan. Voor die scan moet ik Telebrix Gastro drinken. En voor alle duidelijkheid: Gastro heeft hier NIETS met gastronomie te maken. Getver, wat is dat smerig. Dus: misselijk, buikpijn, geen eetlust ...

1 opmerking:

  1. Ja Jan, zo zie je maar. Als jij even 'n dat niets van je laat horen maakt iedereen zich hevig ongerust, dat is inherent aan je gezondheid. Want een gezond mens die even geen zin heeft om via de sociale media een paar dagen of weken zijn contacten bij te houden krijgt daar geen reactie op. Ieder leeft met je (jullie) mee!!
    Maar je blogt over vorige week, hoe is het nu??

    BeantwoordenVerwijderen