zondag 8 januari 2012

2C+10: zondag 8 januari 2012

Vandaag is géén dag om te boekstaven. De gehele dag zo'n onbestemd gevoel in de maagstreek, af en toe verhoging, dan weer een normale temperatuur, dan weer koortsig ... Continu moe, veel pijntjes op m'n borst ... Nou ja. Vanmorgen constateerden we het al: gisteren, met het bezoek van Elly en Henk was het zó gezellig en leuk, dat ik over m'n grenzen ben gegaan. En dat moet ik dan meteen de volgende dag bezuren. Het zij zo, zaterdagavond valt niet meer af te pakken!
Overigens waren er wel fijne momenten, hoor. Vanmorgen, toen Janny en Thomas het Heilig Brood kwamen brengen. Vanmiddag, toen Liesbeth en Andy op bezoek waren. Vanavond, toen ik rustig met Julia alleen was en ze het tòch voor elkaar kreeg me iets smakelijks te laten eten (als je maag in de knoop zit is lekkere trek vèr te zoeken ...).
Maar voor de rest: laat ik deze dag maar vergeten ...

5 opmerkingen:

  1. Lieve Jan,
    Wat een warmte en liefde spreekt er uit dit blog, woorden schieten tekort om te beschrijven wat ik nu voel. Heel veel respect voor jou, hoe je beschrijft wat je voelt en meemaakt.
    Dikke kussen voor jou en natuurlijk ook voor Julia. Zodra alle verkoudheden hier vertrokken zijn kom ik de kussen en knuffels die ik jullie nu in gedachten geef in natura uitbetalen. :o) Liefs, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve Jan,

    Ik ben een beetje achterstallig door je blog gegaan en hier en daar stukjes gelezen. Ik ben heel erg trots op je en bewonder je moed en positieve instelling. Ook voor Julia heb ik de grootste bewondering. Wat een liefde spreekt er uit je woorden over haar, dat doet me erg goed!

    Fijn dat je tot 20112 verzorging hebt, dat scheelt :)

    dag lieve allebei, truutje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jan is echt ziek geweest de afgelopen drie dagen, nu gaat het weer, maar hij is erg moe. Dan stopt het blog even, hij heeft dan geen energie meer over.
    Het blijft moeilijk en zwaar, dan koorts, dan verhoging, dan wel iets eten, dan geen trek, ook caloriebommetjes vallen wel eens zwaar. Extra thuiszorg ga ik zo aanvragen, het wordt met drie wassen per dag wel eens wat veel, plus al het geregel. De thuiszorg kan niet in 4 1/2 uur het hele huis doen en wat er bij komt.
    Lieverd, dit is gericht aan alle bloglezers, kus, Julia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Jan, wat jammer dat je 't na ons bezoek hebt moeten bezuren. Al tegen de tijd dat we weg zouden gaan, merkte ik hoe moe je was, maar ook hoe je genoot van de lekkere hapjes en van de gezelligheid met elkaar. 't Leert ons tòch wat meer de tijd in de gaten te houden, maar zoals jij ook zegt: wat was kunnen ze ons niet meer afnemen. Ook Henk en ik hebben ontzettend genoten van ons samenzijn. Heerlijk om ook dit met elkaar te kunnen delen. Lieve schat, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt!
    Dikke knuf voor jou en Julia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat het minder slecht met je gaat dan ik nu denk. Ik denk dat omdat je na zondag nog geen blog geschreven hebt. Broer heel veel sterkte voor jou en Julia toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen